Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

försökte vara flitig

Kategori: Tankarna flödar

Har en ny vana. Varje eftermiddag sätter jag på min favoritmusik och dansar i ca en timme. Inte alltid den snyggaste dansen, får nog mer klassas som den mest "effektiva" dansen. Dans som tränar mage och ben, ja armar för den delen också. Tänk dig att du bara blundar och ger dig hän till tonerna av det bästa du vet, musik! Fantastiskt.Du bler helt slut samtidigt som du inte ens tänkt på att du tränat utan du har bara haft en timme där du fått vila hjärnan från allt tänkande.
Well. Idag upprepade jag denna företelese men nånting gick snett efter 7 låtar. Kände att det började klia i lungorna, bästa att ta lite bricanyl tänkte jag. Tog den och sedan fortsatte jag med magmaskinen istället eftersom det inte tär på koditionen. Men lungorna gav sig inte eller..det beror på hur man ser det för dom gav upp. La mig ner på golvet och tog tio doser bricanyl och en allergitablett. Hjälpte inte. Tog 5 doser till och funderade på oom jag skuller ringa någon, är trots allt själv hemma idag. Bäst att ringa medans man kan snacka liksom. Men samtidigt är jag lite för envis och rädd för att överdriva så jag låg kvar där. Vet inte hur länge men ett bra tag iaf. Beslutade mig för att kravla mig in eftersom jag började frysa och när jag kom på fötter och gick några steg slog mitt hjärta bakut. All medicin + den minsta lilla ansträngning ledde till extrem hjärtklappning. jag kunde till och med se när hjärtat slog från bröstkorgen. # timmar senare har det börjat ge med sig även om jag fortfarande är lite yr och kroppen skakar som ett asplöv. men jag får syre, det är bra.
Så kontentan av det hela är väl, skaffa inte astma eller nåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: