Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

Har ni testat det här med att försova sig

Kategori: Tankarna flödar

Igår var inget undantag. ställde väckarklockan på 8.00.  kl. 15.30 bestämde sig mina ögon för att öppna sig. wow tänkte jag. nytt rekord.
Idag kände jag för första gången sen jag kom hem från thai att jag var tillräckligt utvilad. Sömnbristen var som bortblåst och allt vad jetlag har tydligen lagts sig. För enligt läkaren är det så att om man befinner sig i en annan tidsson tillräckligt länge så är det svårt att bli av med den där. Men nu, mindre än två veckor kvar till avresa är den puts väck! lämpligt haha.
8.00 dansade jag upp ur sängen redo att ta tag i dagens bestyr. upptäckte ganska så snart att det inte fanns några "dagens bestyr" så jag hamnade på min blogg istället.
Tror att jag ska passa på att njut av dagsljus idag. Kanske inhandla förnödenheter till resan. Videokamera är obligatoriskt inköp, hade ingen förra gången. Sån där scrubhandske som slipar bort håren kan också vara värt ett försök. Kanske bigpack tamponger och en skön hudsalva.

att göra innan avresa:

köpa allt det ovan nämnda
teckna resförsäkring
hitta en snygg svart jeanskjol
betala mobilräkning på typ en miljon!
fixa fullmakt åt pappa till alfakassan
hitta en SNYGG bikini till lata stranddagar
självklart packa
spana in hur många kilo  kokplattan för 99kr  på Ö&B väger
köpa mygga, diarrétabletter, hörlurar, solkräm, t-shirt av märket "swedish brand" som ina thaivänner säger
en michael jackssontröja
en jäger och en xante (blir nog taxfree)

och såklart 100 grejer till som jag inte vet nu och som jag kommer få panik över att jag glömde. fyll på med viktigt i kommentarerna!

Idag blir det liinsträning på specsavers optik.spännande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: