Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

I väntans tider

Kategori: Tankarna flödar

jag väntar på en del saker för tillfället.
saker jag väntar på :
Min filmkamera - kommer på måndag!
Mitt läkarutlåtande från vänhem - tors?
på att få en sisådär 6 rutor på magen - dansträning varje dag
Men framför allt så väntar jag på att det ska bli den 31:e augusti. Då lyfter flyget.

Efter det datumet kommer det bli en hel del rörande koh lanta, livet där och hur studierna framskrider. Jag förväntar mig att bli grym på thai.Jag måste bli grym.

Fick tillbaka min digitalkamera idag, den har varit på vift runtom i sverige hela sommaren.Tycks alltid glömma den på förfester för att sedan låta den ligga där i flera veckor. men nu så har den återvänt. planen nu var ju att låta er ta del av bilderna men det återstår en sak, att hitta överföringskabeln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: