Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

näst sista natten i tältet

Kategori: Tankarna flödar

Sommaren lider mot sitt slut, vindarna är aningen kyligare. Som jag tidigare skrivit är inte hösten riktigt min grej så det är dags nu.
2 nätter till i mitt lilla iglootält sedan lyfter flyget. Försöker njuta lite extra av min lilla boning de resterande dagarna. Ganska trivsamt att bo i tält och du har garanterat en plats där du kan få vara ifred. En fristad.
Med lampa,värmefläkt, trådlöst internet och eh bäddmadrass har du samma faciliteter som du hade haft om du hyrt en lägenhet. Eller dusch och wc ingår inte direkt i planlösningen här men det har jag lärt mig att leva med.

så godnatt (god morgon för vissa) alla medmänniskor. Thai-Karro börjar så smått krypa fram. Bort med sverigetristessen och fram med den kortkorta dressen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: