Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

Tekniken tar över mitt liv...

Kategori: Tankarna flödar







Är det bara jag som blir lite skeptisk när jag ser mitt arbetsbord? På bilden kan man se en HP-dator, en packard bell mini och en mac.dator, en filmkamera från samsung, en miniräknare 2 bankdosor (äger 4) en fast telefon en skrivare. utöver det så tar jag bilden med en canon ixus 90IS. Jag har gått i fällan, erkänner det. Lever för det extrema. Från ett halvår i thailand med på sin höjd en kamera till tre månader i Sverige med allt vad tekniken har att erbjuda (för man överlever inte utan 3 datorer).
Är väl bara att erkänna, jag är numera prylbög. Märks inte minst på min packning till thailand. Brukar ta med mig ca 8 kilo. Denna gång blir det nog maxvikt. Brukar bo i träbunge. Denna gång blir det nog lyxliv. Lever i tron om att det är nyttigt med variation. Ser även ett lyxigt leverne som en erfarenhet i livet. För hur ska man lära sig något om man inte utforskat båda sidor?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: