Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

Ikväll blir det nya möten

Kategori: Allt om Thailand/koh Lanta

Så har dagen kommit då det är dags att äta middag med mina nya klasskamrater. Kl18.00 inleds mötet med vilka jag antar kommer bli mina närmsta vän ner för tillfället. Några kommer passa mig bättre än andra. Har redan pratat med en tjej i telefon idag. Hon bad om råd om boende. Jag sa att lovely lanta nog passade bra i ett par dagar tills hon hittat något passande.

Sitter med hårtoning i håret. Smugglade med ett par förpackningar från sweden hehe. Inget slår H&M:s brownie-toning. 50 spänn och du får en vacker färg. Många frisörer brukar fråga mig vilken salong jag färgat mig på och dom tror aldrig att det är hemmatoning haha. Slantar att spara där ;)

Först lite mat och en eftermiddagslur. Har druckit två beautidrinks också så med skönhetssömn i 30 min och kroppen  boostad med vitaminer kan inget gå fel inför denne kväll....eller? ;)

Kommentarer

  • Kent säger:

    Lycka till med skolan. Det ser härligt ut på båten, bra bilder.Vi har tagit ner förtältet i dag, höstvindarna börjar vina.

    Kram pappa

    2009-09-13 | 15:58:57

Kommentera inlägget här: