Mangrove

Touch me and I will follow in your afterglow....

Inga sysslor gjorda idag heller

Kategori: Tankarna flödar

Dagens lista bestod av träning, laga mat, skriva jobbansökningar, städa, köpa ansiktskräm, prata med bao och kanske något mer.
Jag hann inte med hälften bara. Typiskt. Men nya tag imorgon.

Fick iaf tag på ansiktsprodukter då kicks i Hässleholm hade 50% på väldigt många produkter i butiken. Jag köpte serum och kräm av märket lumene och efter en applicering är jag redan mkt nöjd. Skön och inte allt för fet. Sedan fyndade jag även en tandkräm fån I-WHITE för 50-lappen. På H&M lockade två förpackningar av H&M:S egna hårfärgningsprodukter i nyansen brownie. Både vill och vill inte färga håret eftersom den hårfärg jag har nu är rätt snygg med lite solblekta slingor men jag har en ganska rejäl utväxt som behövs åtgärdas. Får se hur jag gör...

Nu blir det två gamla avsnitt av sex and the city, därefter how i med your mother. cheers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: